
Plan kontroli na 2012 r.
RAMOWY PLAN KONTROLI NA 2012 ROK
I. KONTROLE
1. Kontrole kompleksowe:
W 2012 roku planowane są kontrole w następujących jednostkach samorządu terytorialnego:
Gminy miejskie - 3
Gminy miejsko – wiejskie - 14
Gminy wiejskie - 12
Związki gmin - 3
Razem – 32
W trakcie kontroli przeprowadzone będą czynności sprawdzające wykonanie zaleceń pokontrolnych z poprzedniej kontroli kompleksowej.
Szczegółowy wykaz jednostek stanowi załącznik nr 1.
2. Kontrole problemowe:
Krajowa Rada Regionalnych Izb Obrachunkowych podjęła Uchwałę Nr 8/2011 z dnia 4 listopada 2011 r. w sprawie koordynowanej kontroli gospodarki finansowej w zakresie wydatków funduszu sołeckiego.
Kontrole problemowe zostaną przeprowadzone w 5 gminach. Wyznacznikiem doboru gmin będzie fakt wyodrębnienia w Uchwale Budżetowej na 2010 i 2011 rok środków funduszu sołeckiego. Kontrolą zostanie objęty okres od 1 kwietnia 2009 r. do 31 grudnia 2011 r.( z zastrzeżeniem, że kontrolą należy objąć wnioski w sprawie zwrotu części wydatków poniesionych w ramach funduszu 2011 roku złożone do 31 maja 2012 roku.).
3. Kontrole doraźne:
Przeprowadzane będą każdorazowo na podstawie zarządzenia Prezesa Izby.
Plan Kontroli na 2012 rok został ustanowiony uchwałą Nr II/7/2012 Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie planu pracy Izby na 2012 rok z dnia 18 stycznia 2012 r.
RAMOWY PLAN KONTROLI NA 2012 ROK
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Wiesław Kuklicz |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wiesław Kuklicz |
Data wprowadzenia: | 2012-08-14 10:28:38 |
Opublikował: | Wiesław Kuklicz |
Data publikacji: | 2012-08-14 10:33:25 |
Ostatnia zmiana: | 2013-05-07 09:22:22 |
Ilość wyświetleń: | 3833 |